2012. július 4., szerda

szép napra virradtunk... a 9.-re :) lóg rajtam a ruha, mint tehénen a gatya.

A derekam körmérete kezd közelíteni az elvárásaimhoz. Kockák a hasamról még mindig szégyenlősek... de majd jövőhétre hátha előbújnak :)
A mérőszalagozást még mindig nem csináltam meg. Fekete pont :(

Reggeli
3dl Mate tea + 10 dkg cseresznye

Tízórai
3 tojásrántotta + 1 l ásványvíz lime-al

Itt még fejsejlett az izomzat léte
a zsír réteg alatt :)
Hopp mit találtam még múlt novemberről! Hát igen. Ekkor voltam 63 kg és edzőterembe jártam.

Kíváncsi vagyok a 30. napon mit fogok látni a tükörbe nézve :)



Ebéd
sült csirkecsomb + kápisali (végre elfogyott... már kezdtem unni)
cseresznye

Uzsonna
3 alma + ásványvíz + zöld tea

Vacsi
1 fasírt + 2 kanál sóskafőzelék
paleo mákos laska
Futás után meg 3 dl Mate tea + egy paradicsom szardínia konzervvel... sikeresen megtaláltam a világ legfinomabb szardíniáját. VIKING  (ez itt a reklám helye) márkajelzésre "hallgat" :)


Teljesítmény = 366 kcal / 5.24 km treadmill futás... a síkfutás már uncsi :)
Lélék eregetés:
most először éreztem meg a vádlimban a futás eredményességét. Az már csak duplázta az örömöt, hogy amikor felértem a Nyereg utca Erdőhát út kereszteződéséhez valami olyan csodálatos panoráma fogadott, hogy... nehéz leírni szavakkal. Látni egész Budapestet miközben lila-narancsban világít a telihold. Csináltam pár képet, de nem tudja egyik se visszaadni azt a lenyűgőző látványt.
Mikor visszaértem nem sok kedvem volt  enni, de érezve a vádliaimat... nem kéne izomleépülés fehérje hiány miatt és mint kiderült a konzerv dobozát felnyitva, nem volt rossz döntés :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése