2012. július 5., csütörtök

10. Nap

Még mielőtt a tápanyagbeviteléről regélnék, a mai nap felfedezését meg kell, hogy osszam:
http://futo.blog.hu/

Ezt a blogot átszánkázva kicsit elszégyeltem magam, hogy milyen türelmetlen vagyok... a síkfutás untatott és ezért váltottam treadmillre.
Legyen annyi kifogásom, hogy míg a síkfutás első 10-15 perce alatt bukkan elő egy izzadtságcsepp, addig a treadmillnél 15 perc után kiköpöm a tüdőmet és jön a fizikai fájdalom.
Nem, ezekután pláne nem mondható rám, hogy PHOSHTSCHEE vagyok!! :)

Megjegyzem: az 5 km fele felfutással telik, a többi már inkább önszórakoztatással megy el, hogy ne mennjenek tönkre a térdizületeim különböző hülyejárásokat találok ki magamnak... de csak addig, amíg nem jön egy autó, aztán mehet tovább a "buli" :)

A cél persze az 50 perc folyamatos emelkedőn felfutás lenne, de eddig még nem találtam olyan útvonalat, ahol ezt meg lehetne valósítani. Talán a Gellért tér-Citadella felfedezése elégítené ki eme vágyamat :)


Reggeli
1 alma + 3 dl ásványvíz
2 tükörtojás + 1 paradicsom


Tízórai
1 alma + 3 dl zöldtea

Ebéd
Terayaki-s sült csirkecomb + görög sali + 2 dl lim(e)onádé

Uzsonna
2 alma + ásványvíz


Vacsi
1 csirkecomb + 1 paradicsom + negyed uborka + fél ananász + negyed g.dinnye
és sok-sok ásványvíz

és egy jó-éjt-detoxikáló tea


Dühöngő sarok:
kedves időjárás, ha épp nem kapjuk a bagdadi ívet (
http://index.hu/kulfold/2012/07/05/
kiemelkedoen_meleg_van_a_karpat-medenceben/
) akkor taiphoon és villámlás keseríti meg a futók életét.
Fogadd szívből jövő "jókívánságomat" sok szeretettel:

Ez itt nem én vagyok
Forrás: Internet


Ma este nem tudtam tartani a fogadalmamat... ezért hirtelen felinduálsból fél órás unaloműző hullahoppozásba fojtottam bánatom, amelyet 10 perc hasprés követett.

Ahh... szombat reggeli és esti futás is beiktatva a napirendbe, így talán még jóváírható az elmaradásom :(



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése