2012. július 8., vasárnap

Fekete Nap... :(
amíg nem gyógyul meg ez a kissz*ros, addig "12. nap" lesz minden napom.


Ma felkelve kicsit elvesztettem a hitemet. Amennyire fel voltam tegnap  tunningolva a látható változástól, most annyira le vagyok hangolva. És ami a legrosszabb, hogy hiányérzetem is van.
Igen, ma sütit is ettem, szóval mindjárt elásom magam itt a szőnyeg alá...

Reggeli
negyed g.dinnye + zöld tea
szűrt víz

Ebéd
gyümölcslevesből kiszedegetett gyümölcsdarabok (ekkor még a "meg tudod állni, meg tudod állni, nem gyengülsz el" mantrát játszottam le magamban) aztán jött anya isteni paprikáscsirkéje. Nah jó két kanál rizs még elfér mellette. De hol a combja? Áh az a kicsi az elég lesz.
"Kéred a mellehúsa felét?" - "Persze jöhet... nah még egy evőkanálnyi rizs és befejeztem."
Aztán jött az isteni sültcsirke. "Kérsz tészta salátát hozzá?"
Itt még tarottam magam... "Khössz nem. Pár szem kalipapi elfér itt a tányér szélén."
Büszkén kihúzva falatoztam, hogy milyen f***a csaj is vagyok én,  nem csábultam el eddig a végtelen gyönyörök habjai között... míg meg nem érkezett anya kinderbueno szeletjei.
Szóval a további termés:
3 db kinderbueno süti
1 db fanta szelet
Jah és kóla csakúgy kísérőnek...

Uzsonnára
4 dl zöldtea
2 csirke combja + 1 ek. főtt rizs
1/5 g.dinnye
1 szelet meggyes pite

Vacsora
3 dl detox és borsosmentalevél tea-mix
2 alma + pár szem dió

Lélek-kifacsarás:
Semmilyen magyarázatot nem tudok felhozni a magam ellen elkövetett merényletre.. bűnös vagyok! :(
Holnap bűnbánó zöldség-hús napot fogok tartani és remélem, végre tudok egy szakemberrel beszélni a sérülésemről.

Továbbra is marad a hasazás-gugolás combo szigorúan ventillátor előtt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése