2012. július 10., kedd

12. Nap "Black Day"


Nem nagyon javult a helyzet a sebbel, így bejelentkeztem egy lézer sebészetre a debreceni Csapó utcára.
Nézzük mindennek a jó oldalát és legyünk pozitívak... szebben fog mutatni a dekoltázsom és a kockás hasam anyajegyek nélkül. Mivel nem csak a sértültet akarom otthagyni a dokinál... hulljon a férgese mind! :))

Reggeli
1 paradicsom + 3 dl zöld tea

Tízórai

3 száll zeller + csicseriborsókrém
ásványvíz


Ebéd
sült csipogószárnyasfutóművek (a csirkecomb már olyan unalmas leírva :) + 1 ek főtt rizs + datolya paradicsomok (kb 10 db)
1 szelet kinderbueno süti + 1 szelet fantasüti... a többit  odaajándékoztam a kollegináknak, hogy ne vigyen többé a kísértésbe. Anyu köszi! Isteniek voltak :)
zöldtea

Uzsonna
2dl tej + kávé
zöldtea

Vacsi
sült csirke + friss ananásszal (utálom a konzervest)
1,5 liter ásv.víz

3 dl Mate tea

Piccsogás:
mivel nem tudtam elmenni futni és az izzadás is tilos, viszont hiányzott a mozgás így kitakarítottam az egész lakást. A felhevülést elkerülve szobáról szobára vonszoltam magam után a ventit.
Este 20tól 23ig (!)... a mate tea lassan hatott annyira fel voltam pörögve.
Nah így ment el másfél liter posványvíz.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése